Налага се да сменям сегменти на Алфа 156 1,6.Споделете марки,цени и тънкости.А за буталата същотото инфо
Известие
Collapse
No announcement yet.
Маслени сегменти и бутала
Collapse
X
-
Ми тва си е основен ремонт бе колега.Тънкости много има, не е само да ги купиш и боднеш.Трябва да се измери износването на цилиндрите да се знае какъв ремонтен размер бутала да се купят по тях се прави шлайф, всеки цилиндър се прогонва по съответното бутало и после вече не се мешат, на новите сегменти трйбва да се провери ключа преди да се сложат на буталата и те така.Обърни се към читав сервиз най-добре да не оплескаш нещата.Пък и като ще я отваряш трябва да погледнеш основни и биелни лагери, главата, маслената помпа.......Не знам дали си струва освен ако не държиш точно но тая кола.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
ами да то си основен ремонт.Предишния собственик е касал ангреж,и са направили лош ремонт тогава с калпави клапани и без настрйка.При мен изгоря един от подменените клапани и от там се разбра всичко.Преди това сам сменял биелни лагери ,гарнитури,ангренажи ,ролки,кабели ,свещи,термостат ,цялата предница и задница + господ знае какво още.Колата си ми харесва и съм дал много за нея,винаги съм искал да е в топ състояние
Comment
Comment